Soundtrack van Prison Break. Hoe heet die?

Hey,

Ik heb een verschrikkelijke slechte omschrijving van welke liedje ik bedoel in Prison Break.

Ik kan niet meer uitleggen dan dat je dit liedje hoort als Sarah de roltrap opkomt in de paardenrace stadion.
Je hoort het liedje best vaak in seizoen 4 maar kan nu even niet bedenken waar het nog meer afgespeeld word.

Weet iemand welk liedje ik bedoel?

Gr GTAKevin023.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben even opzoek geweest naar het moment dat Sarah de roltrap opkomt tijdens de paarden race.

Het is aflevering 6 seizoen 4. Meteen in het begin van de aflevering komt ze naar boven. Dan is de soundtrack bezig en die zoek ik.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

"Prison Break Theme - An In-Be-Tweener"
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Nee, dat is 'm absoluut niet.