Hoe heet dat nummer waar ze de hele tijd woelie boelie/ wouleh bouleh zingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6.8K

Het beste antwoord

Sam the Sham & the Pharaohs - Wooly Bully.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik jij een tag om die filmpjes hier te posten?
Amadea
12 jaar geleden
Wat is een tag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Duckje als je op een vraag reageert heb je onderaan staan video toevoegen en daar kan je je link kwijt ;)
Amadea
12 jaar geleden
Dat had ik ook kunnen vertellen, maar ik weet niet wat Duckje met een tag bedoelt dus begreep ik niet wat hij wil weten....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat snap ik :P hier op GV geen tags ;)
Amadea
12 jaar geleden
Maar wat zíjn dat dan?
Amadea
12 jaar geleden
Zo, krijg ik nou zelfs een minduim terwijl het eerste antwoord slechts 6 seconden eerder kwam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea, niet van mij hoor, ik vind hem juist duidelijk ook met dat filmpje tag: Een tag (Nederlands: etiket) is een (relevant) sleutelwoord of term geassocieerd met, toegewezen aan of opgenomen in een digitaal bestand (zoals afbeeldingen, video, audio). De tag geeft aanvullende informatie over het bestand waaraan het is gekoppeld en maakt zodoende sleutelwoordgebaseerde classificatie en indexering mogelijk.
Amadea
12 jaar geleden
Dus in dit geval is de url van de youtube de tag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk eerder dat hij zo'n code tussen haakjes bedoeld [link] zoals die, wat je ook met insluiten doet met een youtube filmpje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat Duckje dat bedoelt, maar die is weer gaan zwemmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, klopt, een code die tussen haakjes staat :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste beantwoorder krijgt een plus maar hier lijkt me een compensatieplus meer dan op zijn plek. Die drie minduimen slaan als een tang op een varken, zeker gezien de moeite om het filmpje te plaatsen. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
filmpje is een stuk duidelijker en het plaatsen van relevante video wordt ook gepromoot. Daarom heeft GV een mogelijkheid gemaakt om een link naar een video te plaatsen bij het antwoord in een speciaal invoervak. GV embed de video dan. Overigens ken ik "tag" ook niet als iets waarmee je een video plaatst. De trefwoorden die je bij de vraag zet zijn "tags". Een Video die op Youtube staat sluit je in (=embed). Dat betekent dat de video nog steeds op youtube staat, maar op deze pagina wordt getoond. Beter antwoord dus en tegelijk met de eerste gegeven.

Andere antwoorden (2)

Dat heet "Wooly bully" en is van Sam the Sham and the Pharaohs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Willy bully