kan je met de app soundcloud muziek echt downloaden?

ik dacht eigenlijk altijd dat je er alleen muziek online kon luisteren, maar ik vroeg me af kun je er eigenlijk ook muziek van downloaden? Nee toch?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

dat is afhankelijk of het liedje te downloaden is. dat moet namelijk door de ''producer'' worden geaccepteerd en dat staat er naast 'like' en 'repost' ook 'download'
er staan ook vaak links bij de muziek waar je hem via een andere website kunt downloaden.
Voor de rest is Soundcloud een super programma om te streamen. DJ's zetten vaak hun nieuwe muziek als eerst op Soundcloud en afhankelijk hoeveel je volgt, staan er steeds nieuwe liedjes op.
je kunt ook bijvoorbeeld een 'podcast' thuis al laten spelen, en later in bijvoorbeeld de tram weer streamen. als je dan je mobiele gegevens uit zet, laad hij de podcast vanzelf, omdat je hem eerder hebt geuploud.