Ongewenste muziek op iPhone, hoe weg te krijgen?

Ik heb op mijn iPhone 4s verschillende liedjes staan die ik zelf niet gedownload heb, ze zijn allemaal van de band U2. Onder andere: Iris, California, Cedarwood Road.
Ik ken iemand die het zelfde probleem heeft; het ligt dus niet aan mij.

Ik kan ze wel verwijderen, maar ze verdwijnen niet uit mijn muzieklijst: in plaats daarvan komt er een wolkje te staan (als je daarop klikt herdownload je 'm weer of zo, heeft te maken met iCloud volgens mij). Ook kan ik de muziek gewoon blijven afspelen, wat ik niet wil.

Iemand enig idee hoe ik ze uit mijn muzieklijst volledig kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (1)

1. Ga in Safari naar https://www.itunes.com/soi-remove
2. Klik op Remove Album om te bevestigen dat je het album wilt verwijderen.
3. Log in met je Apple ID.
4. Je krijgt dan een bevesiging dat het verwijderd is.

Als dit niet het geval is, kun je bij de iTunes Store helemaal onderaan even uitloggen en weer inloggen en het daarna nog een keer doen! Ik heb het namelijk twee keer gedaan en toen werkte het voor mij.