waar vind ik de lange uitvoering van between Alpha and Omega? van de groep Brainbox.er bestaat er 1 van circa 11 minuten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Vrijwel overal staat de tijd van de single op 2:17. Maar op het album "The last train" uit 2004 staat 5:47 bij 'Between alpha and omega'. Daar is een extra lange psychedelische gitaarsolo aan toegevoegd. Een nóg langere uitvoering is echter niet te vinden.

Toegevoegd na 9 minuten:
2:17 = 2:19
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor de informatie