van welk liedje is het originele deuntje van Rythm of Life?

dan over het stukje : ,, go go go, daddy oh, tell me all i need to know " het doet me echt ergens aan denken en ik ben er echt nieuwschierig van geworden maar ik kom er zelf niet op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.7K

Antwoorden (1)

Het komt uit de muziekfilm "Sweet charity" en de componist heet Cy Coleman. Het bekendste lied daaruit is 'Big spender'. Maar 'The rhythm of life' komt er dus ook uit.
Amadea