Waar kan ik mijn oude cd's die ik beu ben verkopen bij een winkel, internet. Ik heb al een acount bij marktplaats?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
8.3K

Het beste antwoord

Afhankelijk van waar je woont zou je de plaatboef in Rotterdam kunnen overwegen.

http://www.plaatboef.nl/index.php?id=4

Of platomania, welke inzamelmoenten door heel nederland hebben:

http://www.platomania.eu/etalage/list/id/225/2e+hands+inkoop

Je 2e hands muziek en dvd's aanbieden:
Concerto: iedere dag (ook zaterdag) 10:00 – 12.00 uur (Anton)
Enschede: dinsdag 11:00 – 18:00 uur (Wilco)
Groningen: dinsdag 13:00 – 16:00 en donderdag 11:00 – 16:00 (Appie)
Leiden: donderdag en vrijdag 11:00 – 13:00 (Sicco)
Utrecht: dinsdag, donderdag en vrijdag 10:00 – 12:00 (Jeroen)
Natuurlijk kun je ook altijd even bellen of mailen voor meer informatie of een andere afspraak.

Natuurlijk zijn er ebay, marktplaats ed. op internet te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze verkopen via Marktplaats en Speurders.
Maar ook bij bol.com kun je tweedehands cd's verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook op www.tweedehands.nl kan je spullen verkopen..