Ik wil mijn usb willekeurig laten afspelen, hoe?

Mijn USB stick speelt muziek die daarop staat alfabetisch af. Ik wil het gewoon in willekeurige volgorde.

Over dit onderwerp was al een vraag gesteld en werd gesproken over shuffle modus maar ik zie geen shuffle modus staan op mijn USB...

Mensen ik moet het voor 9 uur weten het heeft namelijk spoed!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet de mediaplayer die de tracks afspeelt in "shuffle modus" zetten. Niet de usb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad. Een usb stick kan geen muziek afspelen, Dat doet het apparaat waar je de stick op aansluit.
jc54
9 jaar geleden
In sommige gevallen kan je Random hebben. Dit is hetzelfde als shuffle.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke thanks!

Antwoorden (1)

misschien rechtermuis knop op het eerste nummer en dan shuffle
en anders misschien even langs een pc winkel