Waar kan ik een goede tinwhistleleraar vinden?

Het spelen op de tinwhistle heb ik me zelf aangeleerd door middel van informatie op internet.
Ik speel nu ca. 3 jaar op twee soorten fluiten, heel goede exemplaren, er komt mooi geluid uit en ze spelen fijn.
Ik kan er leuk op spelen, maar eigenlijk mis ik een docent die goed thuis is op het terrein van de thinwistle bespelen en mij goede praktijklessen kan geven.
Na verschillende zoekpogingen te hebben gedaan heb ik nog steeds niemand gevonden.
Wie weet iemand in omgeving Arnhem?
Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Mevrouw M. Dijkman in Arnhem is twintig jaar werkzaam in het muziekonderwijs, als AMV en blokfluitdocente. Zij is conservatorium geschoold, speelt zelf in een Ierse band en geeft ook les op de tin whistle (Ierse fluit, van hoog tot laag) en bodhrãn - zowel privé als in (ensemble)groepen. Zij lijkt mij de perfecte docente voor jou.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de tip Amadea! Ik ga proberen contact met haar op te nemen.