welk recent pop liedje is dit met een vrouwelijke zangeres?

Het refrein is iets met in this aaaaaa.... en daarna zingt ze 2x I dont want to .... love ofzoiets ik hoorde deze eerst op de radio daarna in een restaurant en het kwam steeds voorbij in een hele reeks pop muziek

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
ItisILeClerc
9 jaar geleden
ja, ik ken het wel - maar dat is met een mannelijke zangeres
Amadea
9 jaar geleden
Conchita Wurst?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een leuk liedje hoort op de radio en je weet niet welke t is moet je de tijd onthouden en dan later kijken op wat is er op de radio.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan je helaas niet aan de titel van het liedje helpen, maar als je een smartphone hebt (bijvoorbeeld een Iphone oftewel een telefoon waar je apps op kan zetten)
Installeer dan het programmaatje "Shazam". Als je een leuk liedje hoort open je Shazam en druk je op een knop. Het programma luistert dan een paar seconden naar het liedje en vertelt je dan meestal binnen een paar seconden welk liedje het is! Hoop dat je 't liedje snel weer hoort, dan weet je in ieder geval wat je moet doen! ;)
Antoni
9 jaar geleden
Wauw, Nelez, die website http://watiseropderadio.nl/ bestaat echt! Ik dacht dat je een grapje maakte!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fake Blood - I Think I Like It....?

Antwoorden (2)

Het zou kunnen zijn dat je "Keep On Lying" van Jessie Ware bedoelt.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee sorry is het niet dit is iets te traag het was echt zo'n typisch pop liedje
Het refrein dat je beschrijft doet mij denken aan het nummer 'Ode to the bouncer - Studio Killers'.
Het is een al wat ouder populair nummer.

Alleen is het hier 'ooooh' en niet 'aaaah~' ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=Lo-EmtXbFRg