Kent iemand dit lied?

Dag mensen, ik ben opzoek naar een liedje en qua stem(men) lijkt het op die van de fine young criminals of ms millie vanillie en dan als het refrein begint is er een tekst van Once...once i have an ofzo iets. Ws een hele wazige omschrijving, maar ms zitten hier echte kenners :-) Op het eind van het lied wordt het refrein ook nog een keer a capella gezongen en erna gewoon weer met muziek. Weet iemand welke plaat dit is en van welke zangers?

Toegevoegd na 10 uur:
Nog geen antwoorden die goed zijn.....ik dacht al dat het een moeilijke was. Ik had die plaat een paar keer gehoord eind jaren 80 begin 90 volgens mij, en pas was ie op de radio. Hopelijk helpen de jaren een beetje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

once i was a warior? Van brutal attack?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom niet verder dan For Once In My Life en dat is van Stevie Wonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige dat ik zo kan verzinnen is Crash Test Dummies - Mmm mmm mmm

http://www.youtube.com/watch?v=9q91_kcx3no
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Once you've tasted love - Take That ??