Hoe heet de video waarin een oude, zwarte man danst met een looprekje?

In de video danst een zwart jongetje op de zandweg. Hij wordt ouder en de grond waarop hij danst vertoont duidelijk sporen van erg lang dansen op één plek.
Later staat hij er als oude man met een looprekje te dansen en aan het eind is er op dezelfde plek een graf.

Wie o wie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Misschien deze?: Oliver $ & Jimi Jules - Pushing On http://youtu.be/Pgxb3WbBx5Q