met welke software kan ik een pop / r&b lied maken?

Ik zoek al heel erg lang naar goede software het maakt niet uit of het betaalde software is. Ik zoek iets in de liedjes van jeroen van der boom of gordon, guus meeuwis, of robbie williams Brunu Mars

Met Music maker lukt het niet omdat er geen pop is maar zoek gewoon een programma waarmee je een liedje kan maken om ook te zingen

Bestaat er zo'n software ergens?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

fruity loops is wereldwijd heel veel mensen gebruiken het voor dance maar je kan het ook voor rnb en pop het ligt er net aan wat je wilt. meestal moet je dan zo piano of synthesizer