Wat wil je dat er tijdens je uitvaart gedraaid wordt en (natuurlijk) waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En jij?

Het beste antwoord

Sleeping Sun door Nightwish. Ik krijg nu al elke keer kippenvel als ik het lied hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

My Way - Frank Sinatra, This is my life - Shirley Bassey en Words - F.R. Davids...

Dit omdat het mijn leven, mijn karakter en mijn persoon het beste omschrijft...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles Naar De Klote - Euromaster
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Muziek die ik op dat moment luister. Van mij mogen ze gewoon een paar nummers van me mp3 speler trekken, als het daar op staat dan vind ik het vast mooie/leuike muziek..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Europa van Santana. Geweldig nummer, begint zo heerlijk rustig en is op het eind zo heftig dat iedereen zich af zal vragen waarom het in hemelsnaam gedraaid wordt. Heb ik daarboven ook lol :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Hijdienietsweet;

"Riders on the storm" van The Doors en "Every kind of people" van Robert Palmer zijn de verplichte nummers op mijn laatste feestje. Verder heb ik nog wat keuzenummers, maar die wisselen wel eens. Ik heb mijn gezin al gewaarschuwd dat ik kom spoken als ze Riders On The Storm niet als allerlaatste draaien....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou zo zeggen: je uitvaart is een 'feestje' voor je nabestaanden. Je hoort er zelf niks van:) Dus wat ze draaien zal me sowieso een zorg zijn. Het is wel prettig te weten dat ze iets zullen kiezen waarvan ZIJ vinden dat het de juiste sfeer vertegenwoordigt. Het is voor hen, niet voor jou. Je bestaat namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nr. 40 uit 'Messiah' van Georg Friedrich Händel:
I know that my Redeemer liveth

De motivatie lijkt me logisch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een stukje van Mike Oldfield - Taurus II
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Acda en de Munnik - Hoogmoed en de val
Omdat mijn vriendinnen vinden dat dat liedje heel er op mij slaat (-:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind My Immortal van Evanescence erg mooi voor begrafenissen vanwege de tekst (zie bron.)

Of dit ook daadwerkelijk gedraaid wordt laat ik over aan mijn familie/nabestaanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mika - Love today
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets! Ik wil niet met muziek de grond in, maar wel melodieus leven. Ik wil ook geen bloemen, want daar heb ik dan toch niets meer aan. Als het zover is, hoop ik dat alleen dat de mensen die echt van mij gehouden hebben, er zijn. Als zij dat kunnen opbrengen, anders liever niet. Alleen zij weten hoe ik ben en dat hoeft niet met muziek ondersteund te worden. Dat is toch maar een één aspect van het totale 'zijn.' Maar nu ga ik zweverig worden en dat is niet de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jason Mraz i am yours..(live met Toka..)

Dance with my father (by esmee Denters)

Homeland by Nitin Sawhney

Arrested development: Mister Wendell

eternal sunshine van Portishead

Tracy Chapman: Fast Car

Dire straits: Private Investigations

Dochters Marco Borsato

Stop de tijd Marco Borsato

Adele - Chasing Pavements

Adele 19 Make You Feel My Love

everything: Micheal Buble

Stef Bos :Papa

Hurt- by christina aquelira
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De 'hese' stem van Sting en het accent vond ik wel mooi klinken!
of course is die van Jacques Brel de mooiste....
Niemand (niemand laat het mooiste in zijn leven zomaar gaan ) van IOS
Sometimes (sometimes everything is wrong) van REM
Hart van mijn gevoel (in het hart van mijn gevoel zal ik je nooit vergeten) -De Kast
Waarheen leidt de weg- Eva de Roovere
Ne me quitte pas (verlaat me niet ) Sting
bijvoorbeeld. het kan natuurlijk wisselen, wie weet welke mooie nummers er nog gemaakt gaan worden....

wat denk je, mooi genoeg ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ne me quitte pas is van Jacques Brel
En dat is de aller aller aller mooiste versie!!!
Goodbye my friend van Linda Ronstadt, Evergreen van Barbra Streisand en I did it my way van shirley bassey
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=_A6INJYbZTk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een klassiek viool stuk gespeeld door Nigel Kennedy
Delerium - Silence (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
en de laatste twijfel ik nog over
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Morphia - The Meaning of Forever

nouja, als je de tekst hoort (en verstaat ;-) ) lijkt het me duidelijk waarom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dante's Prayer - van Loreena McKennitt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Doors - The End: 11 min 34 sec schitterend, poëtisch en toepasselijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit de Spirit of Men van Jeff Wayne:
'There must something worth living for
there must something worth trying for
even something worth dying for...'

Maar misschien is dat een stukje jeugdsentiment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dag sinterklaasje. ;p.