Wat zijn de lyrics van dit Engels liedje?

Dit is het liedje; http://m.youtube.com/watch?v=BnIVlKEAVGU. Mijn engels is niet zo goed, ik kan het niet verstaan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou vooruit, ik heb mijn best voor je gedaan maar nog niet alle woorden / zinnen kunnen uitvogelen. De laatste zinnen ga ik nog proberen te ontcijferen, maar ik beloof niks (want het is niet echt mijn muziek) Colors will change I love every shade of you Don’t loose your faith Keep walking out you do Don’t you say that wasn’t worth All the pain and all the hurt you’re going through I’ll always be with you Goodbye friend Now this is not the end …(iets met live) Somewhere we will meet again Hold on to the moments we shared Those are the again (of : so bad) Goodbye friend En dat 2x Hopelijk krijg ik het reffrein nog voor je in elkaar gepuzzeld. Toegevoegd na 10 minuten: Ik denk dat dit het moet zijn. Voor meer dan 90 % in elk geval... Goodbye friend No, this is not the end Just go your way Somewhere we’ll meet again Hold on to the moments we shared Those are the chances that once you’ll be back Goodbye friend Daar zit ook qua tekst een redelijke logica in.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100