Hoe brand je cd text, titels mee met het branden van een Cd?

Ik brand altijd met Nero Express.
Dan zet ik Cd Text altijd aan, en de titels erbij enzo.
In een autoradio doet ie het.
Maar ik draai zelf bij een disco voor mensen met een verstandelijke beperking.
Dat is een apparaat waar 5 cd's inkunnen, en usb's, en sd-kaartjes.
Als ik daar die cd in doe, staat er 'no-text'. De vraag ik dus, hoe brand je je cd text mee dat je het overal ziet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Ik denk dat je eerst eens moet kijken of hij bijvoorbeeld originele cd wel pakt ?
ook kun je cd op verschillende manieren branden met bijvoorbeeld mp3
dus als data niet al muziek cd
maar ook andere muziekbestand formaten wellicht dat er een bestand formaat is dat wel met txt word gepakt ?
ik weet niet of je originele cd kopieert of dat je playlist maakt met andersoortige bestanden ?
maar kijk daar eerst eens naar je kan wellicht een vorm vinden die op beide werkt met cd text.

Wat je ook kan proberen is te kijken of die cd speler met bijvoorbeeld een firmware versie te verbeteren is ? Als die beschikt over een stukje menusoftware dan is wellicht ook die te upgraden ? met een firmware en of software update ?
een firmware zo ik goed nakijken of het echt nodig is dat is niet iets dat je on niets moet doen
Aangezien hij usb en sd kaartjes aankan zou je denken dat die mogelijk er misschien wel is . om daar via het intenet een update van je menu software en of en firmware versie te vinden (zie site fabrikant )?
wellicht is het ook mogelijk de cd speler te koppelen aan een laptop ?
en vanaf je pc de playlist te regelen ?
Maar eigenlijk, is het gewoon niet handiger die hele cd speler weg te doen ?
of alleen de USB SD ingangen te gebruiken ?
je kan tegenwoordig makkelijker er een HD aan hangen
een playlist inrichten etc

Scheelt je in elk geval kosten van de losse cds branden.
dat is ouderwets man ;)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-