Waar kan ik de text vinden van "raise your hands" van reel to real?

Google levert niks op, weet iemand waar ik de songtekst van dit nummer kan vinden? heb nooit goed verstaan wat ie zingt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht; die tekst schrijf ik wel even uit, maar allemensen, daar is werkelijk helemaal geen **** van te verstaan! Het is inderdaad ook nog eens helemaal ner-re-gens te vinden. Kortom: goeie vraag!

Antwoorden (1)

Via de karaoke-versies die van dat nummer te verkrijgen zijn. Hier kan je bijvoorbeeld een mp4 ervan bestellen, en er is zelfs een fragment van te zien (dat neem ik hieronder even over, voor zover de juiste volgorde te lezen is want het gaat nogal snel): http://www.mrentertainer.co.uk/artist/Reel-2-Real-And-Mad-Stuntman

On billboard chart
I like to move it
dis' is in all
dis' lovely one
mullin' and a all
way won't you be

Raise your hands and having a good time
Raise your hands and feelin' fine
Raise your hands and having a good time
Raise your hands and feelin' fine

If you can walk you walk
Don't talk, don't talk
and if you can't walk you walk
way won't you be
on billboard chart
Ya talk ya talk
If you can walk ya walk
way won't you be
on billboard chart

Raise your hands and having a good time
Raise your hands and feelin' fine
Raise your hands and having a good time
Raise your hands and feelin' fine

rapin' let upon
kiss me and
kiss me round the clock
go now this is an art
it's enough [....]
My rep up went
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wow, bedankt. bijna compleet toch. de aanschaf van de karaoke vervsie kan alleen met alles behalve ideal en ik heb heb behalve ideal niks dus dat word lastig. maar het het mysterie van het refrein is iig opgehelderd. ben nooit verder gekomen dan "raise your hands in the every abo type" wat ofwel nergens op zou slaan of wellicht slang was waar ik geen weet van had.