Weten jullie software voor bij de DX2000 USB mixer?

Ik ga binnenkort de dx2000 usb mixer kopen, alleen ik heb niet zo veel verstand van software. Weten jullie software die ik voor de dx2000 kan gebruiken. Ik heb een windows 8 en een windows xp pc.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik weet zegmaar wel welke software bij de dx2000 hoort, maar het gaat mij erom welke software zegmaar het signaal uitzend naar het internetradio, dus zegmaar encoders

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je kunt bijvoorbeeld Freeplayer gebruiken voor het draaien van muziek. Dit in combinatie met streamingsoftware als Edcast of BUTT (Broadcast Using This Tool). Als je wat budget hebt kun je kijken naar bijvoorbeeld mAirList. Vanaf de Home Studio-versie zit er een encoder in de software gebouwd. In beide pakketten bestaat overigens de mogelijkheid om met je DX2000, door middel van zogenoemde buttonstart, je muziek met een druk op de knop op het mengpaneel te starten. Meer info hierover vind je op diverse internetfora gericht op radio(makers), zoals Radioforum.