Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weten jullie software voor bij de DX2000 USB mixer?

Ik ga binnenkort de dx2000 usb mixer kopen, alleen ik heb niet zo veel verstand van software. Weten jullie software die ik voor de dx2000 kan gebruiken. Ik heb een windows 8 en een windows xp pc.

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik weet zegmaar wel welke software bij de dx2000 hoort, maar het gaat mij erom welke software zegmaar het signaal uitzend naar het internetradio, dus zegmaar encoders

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
840

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt bijvoorbeeld Freeplayer gebruiken voor het draaien van muziek. Dit in combinatie met streamingsoftware als Edcast of BUTT (Broadcast Using This Tool). Als je wat budget hebt kun je kijken naar bijvoorbeeld mAirList. Vanaf de Home Studio-versie zit er een encoder in de software gebouwd. In beide pakketten bestaat overigens de mogelijkheid om met je DX2000, door middel van zogenoemde buttonstart, je muziek met een druk op de knop op het mengpaneel te starten. Meer info hierover vind je op diverse internetfora gericht op radio(makers), zoals Radioforum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding