mag je een nummer dat gecoverd is op youtube downloaden en op je eigen kanaal weer uploaden?

ik ben bezig met een youtube kanaal te maken met alleen maar cover nummers.. vandaar deze vraag

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik denk het wel zolang je maar zegt dat het nummer niet van jou is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je dit wil doen moet je 1 van deze dingen doen

Remixen.
Muziek-link in beschrijving
Muziek-link in video

Als je dit niet doet beoordeeld YouTube dit als "gestolen"

Dan krijg je een content-ID claim,
Dat betekent dat je reputatie van je kanaal afgaat. Als je vaker een content-ID claims krijgt wordt je account verwijderd,

Helaas zonder excuus ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is toegestaan, Meer hierover kan je vinden op de YouTube copyright video.. erg handig als je er niks over weet :)