Is er een website waar je de woorden van Italiaanse tophits kunt vinden?

Ik ben op zoek naar de woorden van het liedje 'Felicita' van Al Bano en Romina Power. Ik heb in alle hoken van het www gezocht maar niets gevonden.

Toegevoegd na 1 minuut:
".... in alle hoken ..." moet natuurlijk "in alle HOEKEN" zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Het beste antwoord

Je kan de songtekst van Felicita hier vinden:

* http://songteksten.net/lyric/1352/19542/al-bano-romina-power/felicita.html
* http://lyricstranslate.com/nl/AlBano-and-Romina-Power-Felicita-lyrics.html
* http://m.metrolyrics.com/felicita-lyrics-albano-romina-power.html

Je kan ook vele video's vinden op Youtube met ofwel de Italiaanse ofwel de Nederlandse songtekst. Op die manier kan je tegelijk naar het nummer luisteren en de tekst volgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De eerste site waar ik het probeer daar stáát het gelijk al:

Geluk is handje vasthouden
Ver weg gaan
Geluk is jouw onschuldige blik
Te midden van de mensen
Geluk is dicht bij elkaar blijven als kinderen
Geluk, geluk

Geluk is een veren kussen
Water van de rivier, die langs stroomt
En de regen die valt achter het gordijn
Geluk is het licht uit doen om rust te scheppen
Geluk, geluk

Geluk is een glas wijn
Met een broodje
Geluk is een briefje achterlaten in de la
Geluk is een duet zingen
Wat vind ik dat prettig
Geluk, geluk

Je voelt het nu in de lucht
Ons liefdeslied dat rondgaat
Als een gedachte, die het geluk kent
Je voelt het nu in de lucht
Een zonnestraal, warm
Als een glimlach, die het geluk kent

Geluk is een verrassing
Het warme licht en de radio die speelt
Is een briefje met wensen, vol uit het hart
Is een onverwachts telefoontje
Geluk, geluk

Geluk is een nachtelijk strand
De golf, die rolt
Geluk is een hand op het hard vol liefde
Geluk is wachten op het ochtendgloren om alles opnieuw te doen
Geluk, geluk

Je voelt het nu in de lucht
Ons liefdeslied dat rondgaat
Als een gedachte, die het geluk kent
Je voelt het nu in de lucht
Een zonnestraal, warm
Als een glimlach, die het geluk kent

Toegevoegd na 8 minuten:
Er staat een tikfout in, zie ik nu. 'Geluk is een hand op het hard vol liefde' moet natuurlijk zijn: Geluk is een hand op het hart vol liefde.
Amadea