Is er een site waar je je muziekcollectie op kan zetten en ze nieuwe mensen kan ontmoeten?

Zegmaar waar je alle cd's die je bezit op kan zetten, niet om te verkopen ofzo, maar gewoon zodat andere mensen het kunnen zien en je zo nieuwe mensen kan ontmoeten, nieuwe bands kan leren kennen en dat soort dingen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Met Music Collector kun je je cd's in een databank stoppen. De gegevens kun je exporteren naar een app voor Android en iOS, maar je kunt ze ook online zetten zodat anderen je muziek kunnen zien.

Een sociaal netwerk gebouwd rond muziek is Last.fm. Het legt je smaak vast, geeft suggesties en brengt je in contact met mensen die naar dezelfde muziek luisteren. Ook kun je aangeven welke concerten je bezoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soundcloud.com is ook een veelgebruikte site.