Waar is bij Openluchttheater Bloemendaal(Caprera) de artiesteningang?

Ze zeggen dat er bij Openluchttheater Bloemendaal ( Caprera ) een artiesteningang is. Waar is die precies?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
9 jaar geleden
Die kun je vinden door de rolstoeltoegangsbordjes te volgen. Rolstoelers komen namelijk door de artiesteningang binnen, zodat ze zich niet door het duinzand hoeven te worstelen.

Antwoorden (1)

Van wat ik me kan herinneren is het dezelfde ingang als voor het publiek, alleen is er op gegeven moment een hek waar je als artiest in gaat. Zoals bij veel openluchttheaters...