waar kan je een draaitafel voor beginners kopen?

Ik wil heel graag een dj draaitafel aanschaffen. Zo ongeveer rond de 50 euro. Het hoeft niet te moeilijk te zijn en te uitgebreid dat het voor een kind van 12 jaar te volgen is..... Tips? graag!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Draaitafels zijn nu eenmaal duur en ik denk ook niet dat je ze voor 50 euro kunt krijgen. De goedkoopste liggen rond de 150 tot 400 euro. De wat professionele kunnen oplopen naar de 10.000 euro. Tweedehands zijn de waardes lager dan het gemiddelde.

Hieronder staat een site waar je veel draaitafels en aparte koptelefoons kunt halen voor een redelijk kleine prijs.

Hopelijk heeft dit geholpen en als het lukt, veel draaiplezier!