Van welk nunmer worden er tegen het einde van de film 'Letters to Juliet' verscheidene stukjes gespeeld?

Ik had de indruk dat het een nummer can Taylor Swift was, maar ik kan me ook vergissen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Aan het eind van de film zit idd een nummer van Taylor Swift, het nummer heet "Love Story".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
+ 1 voor je antwoord. Dat komt ook overeen met de informatie (over de soundtrack van deze film) op http://www.imdb.com/title/tt0892318/soundtrack?ref_=tt_trv_snd: "Love Story
Written and Performed by Taylor Swift
Courtesy of Big Machine Records, LLC".