hoe sluit ik deze 2 dingen met de kabel aan (op foto)?

ik heb de devine MX-4 PA(mixer) en de devine artis 10a (speaker)
dan heb ik ook nog een kabel van XLR male naar 6.35mm ik speel mijn muziek af via mijn usb stick die kan op de box en op de mixer
hoe moet ik dit alles koppelen zodat het werkt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.35mm Jack in L of R main out van mixer > XLR op Line In van 10a.
USB op de mixer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat heb ik gedaan alleen het lijkt net alsof de mixer niet is aangesloten want er gaan geen lampjes branden en geen knop reageert
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De mixer is een geluidsregelaar.
Wat moet het regelen? Heb je er verder wel wat op aangesloten?
Handleiding MX-4 al eens gelezen?

Het beste antwoord

Als je de USB-stick rechtsreeks in je speaker kan prikken, dan hoef je de mixer toch niet meer aan te sluiten?