Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is muziek downloaden nu ook moeilijker geworden, sinds stichting BREIN de rechtzaak heeft gewonnen?

Ik draai als dj en word steeds moelijker om losse tracks te downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je bedoelt de rechtzaak tegen FTD, neem ik aan? Spotnet is een prima alternatief. Het is echt niet moeilijker geworden.

Maar als jij je geld verdient met muziek draaien, ben je natuurlijk wel fout bezig als je daar illegale downloads voor gebruikt.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Klopt als een bus. Maar op spotnet (en FTD) staan weinig losse tracks, maar vooral complete albums. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is toch zo, uploaden is illegaal, downloaden niet
bamibal
13 jaar geleden
@Kown: voor eigen gebruik klopt dat. Maar de vraagsteller wil de muziek gebruiken bij het draaien als DJ, en dan is het illegaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bamibal juist +1 maar voor feesten mag jeniet downloaden (zoals je al zij) maar voor thuis gebruik kan je gerust gedownloade muziek doen
Op een site als http://www.mp3z.nl is het al jaren eenvoudig om mp3's te downloaden. Gratis en zonder reclame
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alles downloaden via youtube als je de link kopieerd en dan naar
www.video2mp3.com gaat daar de link in zet en dan gaat het automatisch naar je itunes
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding