Wat is de beste en degelijkste dj set voor beginners?

Ik zou graag dj worden maar hiervoor wil ik eerst op een degelijke en niet te dure set thuis oefenen. Weten jullie en goede set ?
Ik kwam al uit op volgende sets:
Numark mixtrack quad
Mixage IE MK2

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (2)

Het is leuk om al gelijk voor Pioneer te gaan, maar heb je er wat aan?
Als ik jou was zou ik kijken voor een goedkoop Hercules setje. Ook weet ik niet wat jou budget is Ik zou even op Bax-shop verder kijken. Hier onder een link voor een Hercules set. Waarbij je virtual dj bij geleverd krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen virtual dj maar djuced 18
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou inderdaad niet meteen voor een dure Pioneer DJ set gaan. Numark heeft wel een aantal leuke instap controllers.

Misschien moet je even bij DJ-Verkoop kijken, ze hebben een pagina met complete sets met DJ controller, koptelefoon en een setje speakers.