Wie kent mooie duetten voor twee vrouwen?

Geen klassieke stukken! Pop/Rock/Soul/Jazz.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
16.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag +1
Ben heeeeeeel nieuwsgierig naar de antwoorden.

Het beste antwoord

When you believe- Mariah Carey & Whitney Houston

http://www.youtube.com/watch?v=CxIN79n4jVo

Toegevoegd na 10 minuten:
en natuurlijk: Barbara Streisand en Celine Dion - Tell him

http://www.youtube.com/watch?v=aSxt7BNYYZc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk die wou ik nou ook net zeggen, Prachtige nummers!! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad prachtige nummers, wel erg ambitieus maar ik houd wel van een uitdaging...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil mijn stem er verder niet in mengen maar..... Barbara Streisand en Celine Dion - Tell him ......is wel heel mooi om naar te luisteren. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat zou ik ook wel willen MevrouwStemband ;-). Ben alleen bang dat het een slap aftreksel blijft hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, nou, zo arrogant ben ik dan weer wel dat ik zo ver nog wel kom... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nah, als ik dan al die jaren zanglesbetalingen van je terug krijg vind ik het best..... hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barbara Streisand en Celine Dion...ge-weldig +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, heel mooooooiiii.....+

Andere antwoorden (9)

"I Know him so wel" van Elaine Page en Barbara Dickson

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=z2IkLGFiKx0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wild horses van de rolling stones (alicia keys en adam levine)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar Adam is toch een mannetje???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar die kun je wel vervangen door een vrouwtje, dat is niet zo moeilijk. Origineel is door alleen mannetjes gedaan en dat is ook door een vrouwtje (alicia) gezongen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nah, toch is dat niet zo heel erg simpel hoor. Lijkt wel zo maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welnee, ik heb deze wel eens gehoord door 2 vrouwn, vandaar dat ik er op kom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hepie en hepie?
En nou effe serieus, Nena en Kim Wilde (sorry, ik weet de titel niet meer).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Katie Melua en Eva Cassidy zingen samen het prachtige nummer "what a wonderful world".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van The three degrees, met When will i see you again?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles van simon en garfunkel :)

Toegevoegd na 3 uur:
Kate Bush en Peter Gabriel - Don't give up
Miss Piggy en Kermit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Linda Ronstadt & Emmylou Harris: The Sweetest Gift
rose
14 jaar geleden
Wat ik echt een ontzettend mooi nummer vind is een nummer van Antony and the Johnson: You are my sister.

(antony zingt dit nummer trouwens met Boy George en dit nummer kan prima gezongen worden door 2 dames).