Er bestaat een site waar je een deuntje kan fluiten en dan geven ze de titel van het liedje, welke site ?

Ik zou graag een pianostuk op you tube opzoeken, ik weet enkel de componist, vandaar.

14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/melodie-hoofd-nummer-hierachter.37006
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie is de componist
rubia
14 jaar geleden
Haydn

Antwoorden (2)

Ja, ik heb de link hieronder in bronnen gepost.
Hij werkt, ik heb hem getest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand gaf mij eens de tip om naar de site midomi.com te gaan.
Alleen bij mij werkte het niet: Als ik een melodie die ik in mijn hoofd zuiver hoor, probeer hardop te zingen, ben ik de eerste die hem NIET herken.