Hoe heet dat nummer waar steeds meer mensen in mee komen doen?

Vanochtend ergens slaapdronken in m'n bed een nummer gehoord dat het embleem "foute muziek" niet zou misstaan. Maar doordat ik half sliep heb ik slechts een deel van het nummer gehoord, ik ken het wel maar weet het alleen nog maar te omschrijven.

Het is een mannenstem die begint te zingen/praten waarna er steeds meer mensen in mee komen doen en er ook steeds meer geluid geproduceerd wordt. Het nummer zelf is al zeker enkele jaren oud.
Helaas was dit op een regionale zender en kan ik dit dus ook niet terugvinden op internet.
Ik ben mij ervan bewust dat dit een zeer vage omschrijving is maar misschien kan iemand mij uit deze 'kwelling' helpen?

Toegevoegd na 6 minuten:
De taal waarin het wordt gezongen is als ik het me goed herinner Engels!

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik kan me vagelijk herinneren dat hij het volgende zong: "I've Got to do my best to tease her..." . Ik weet niet zeker of dit helemaal klopt maar het is in ieder geval iets in die richting.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Dat is het lied Living Doll van Cliff Richard en The Young Ones. Dit nummer heeft Cliff Richard al eens eerder opgenomen (met The Drifters, in 1959), maar de uitvoering met The Young Ones (uit 1986) is nu de bekendste. The Young Ones maken steeds vreemde geluiden tijdens het lied, zingen vals mee en geven commentaar op de liedtekst.

De tekst is:

Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll
Got to do my best to please her, just 'cause she's a living doll
Got a roving eye and that is why she satisfies my soul
Got the one and only walking talking, living doll

Take a look at her hair, it's real
And if you don't believe what I say, just feel
I'm gonna lock her up in a trunk
So no big hunk can steal her away from me

Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll
Got to do my best to please her, just 'cause she's a living doll
Got a roving eye and that is why she satisfies my soul
Got the one and only walking talking, living doll

Well, take a look at her hair, it's real
And if you don't believe what I say, just feel
Gonna lock her up in a trunk
So no big hunk can steal her away from me

Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll
Got to do my best to please her, just 'cause she's a living doll
Got a roving eye and that is why she satisfies my soul
Got the one and only walking talking, living doll
Antoni
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad! Dit is hem, hartstikke bedankt, heb er zowat de hele nacht over na liggen denken.