waarom gebruiken ze soms maar 1 studio bij 3FM inplaats van 2?

Bijv. bij Annemieke en Timur open radio ze zitten allebij in dezelfde studio terwijl ze er 2 hebben. Whoop die.. Waarom is dat zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De tweede studio dient waarschijnlijk als reserve, maar het is voor de DJ's handig als ze zich kunnen voorbereiden op hun show in iets langer dan de drie minuten reclame die er tussen twee programma's zit. In een extra, lege studio kun je gemakkelijk alvast inloggen, de juiste track's aan elkaar lassen en even een leuk tekstje bedenken.