Hoe heet het nummer van the walking dead reclame season 4 op fox?

ik word er al een tijdje gek van, alijd als mijn broertje fox kijkt dan hoor ik dat liedje langs komen van the walking dead reclame ( season 4 ). ik heb al op youtube enz. gekeken maar ik kan het tot nu toe nog nergens vinden, het enige wat ik vind zijn mensen met dezelfde vraag als ik.

de tekst is:

going back to places, memories long gone
you gotta get yourself home
you gotta get yourself home.

hopenlijk weet iemand anders het.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Tom Quik & Ryan Coggins - Boxes