Ik ben op zoek naar de tekst van Als ik straks de kerk maar haal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je het liedje uit de Nederlandse vertaling van de musical "My fair lady" bedoelt: ALS IK STRAKS DE KERK MAAR HAAL JAMIE We gaan, Alfie DOOLITTLE Hoefeel tijd heb ik nog? JAMIE, HARRY EN VRIENDEN Nog maar een paar uur, Alfie! Dan ben je de sigaar! Een paar uur, Alfie! Dan moet je voor 't altaar! DOOLITTLE Drank en frouwe', overal in Londe' En nog maar een paar uur om d'r van te geniete' Froeg in de morge' sal het wese', wacht mij de bruid in 't kerkportaal Nou geen probleme' La' we 't erfan neme' As ik straks de kerk maar haal! Froeg in de morge' sal het wese' Ik ben de pracht en sij de praal Meide', ik wil vrije'! Nou ken 't nog lije'! As ik straks de kerk maar haal! Met jullie alle' sijn jullie sterk As ik net mee wil Pfffft me naar de kerk! Froeg in de morge' sal het wese' Wacht mij de bruid in 't kerkportaal Eenmaal nog feeste' as wilde beeste'! En as ik straks de kerk... As ik straks de kerk... O jongen, as ik straks de kerk maar haal! DOOLITTLE EN MANNEN Froeg in de morge' sal het wese' Wacht mij de bruid in 't kerkportaal! DOOLITTLE Desnoods op de schouders van geheelonthouders! ALLEN As ik straks de kerk maar haal! DOOLITTLE As ik niet mee wil, doe dan je werk! Roep de brandweer en spuit me naar de kerk! ALLEN Want froeg in de morge' sal het wese' Wacht mij de bruid in 't kerkportaal DOOLITTLE Met hulp van het leger, of gewoon met een feger, as ik straks de kerk... ALLEN As ik straks de kerk... DOOLITTLE O jongens, as ik straks de kerk maar haal!!! HARRY EN MANNEN 't Maanlicht kachelt nou naar huis toe Sterre', die waggele' naar bed Londe' wordt wakker 't Wordt tijd, arme stakker Jij falt ten offer aan de wet! DOOLITTLE Froeg in de morge' sal het wese'; Afscheid van jullie allemaal Luister gij brafe'! Draagt mij ten grafe! O as ik straks m'n serk, as ik straks m'n serk, O jongens, as ik straks m'n serk maar háál!

Bronnen:
http://musical-songteksten.clubs.nl/nieuws...

Vroeg in de morgen zal't gebeuren Dan wacht de bruid in 't kerkportaal. Eerst pintjes pakken tijd om door te zakken als ik straks de kerk maar haal ! Vroeg in de morgen zal't gebeuren ik nen houten kop en zij van staal. Maskes, 'k wil kussen, wie gaat mij blussen ? Als ik straks de kerk maar haal ! Maar als de klok luidt doet dan uw werk, als ik niet mee wil stampt me naar de kerk ! Vroeg in de morgen zal't gebeuren dan wacht de bruid in 't kerkportaal. Maar eerst nog feesten 'lijk wilde beesten ! Als ik straks de kerk als ik straks de kerk, och schatjes, als ik straks de kerk maar haal Doolittle en de anderen : Vroeg in de morgen zal 't gebeuren dan wacht de bruid in 't kerkportaal Doolittle : Moest het mislukken, kap mij aan stukken ! Allen : Als ik straks de kerk maar haal ! Vroeg in de morgen zal 't gebeuren ik nen houten kop en zij van staal Doolittle : Als 't moet op de schouders van geheelonthouders ! Allen : Als ik straks de kerk maar haal ! Doolittle : Als ik niet mee wil doe dan uw werk ! Belt de pompiers en spuit me naar de kerk ! Allen : Want vroeg in de morgen zal't gebeuren dan wacht de bruid in 't kerkportaal. Doolittle : Met hulp van het leger, of een mijnenveger als ik straks de kerk ... Allen : Als ik straks de kerk ... Doolittle : O, schatjes, als ik straks de kerk maar haal !!! Harry en alle anderen : 't Maanlicht strompelt nou naar huis toe; sterren, die waggelen naar bed. Londen wordt wakker. Arme pintepakker, gij valt ten offer aan de wet ! Doolittle : Vroeg in de morgen zal 't gebeuren zeg ik adieu aan allemaal. Mag ik u vragen, mij naar 't graf te dragen, o, als ik mijne zerk, als ik mijne zerk, o schatjes, als ik mijne zerk maar haal !

Bronnen:
http://lyricsplayground.com/alpha/songs/m/...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100