Is de clip van stromae formidable nou opgenomen of echte shots van mensen daar ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Antwoorden (1)

Het zijn echte shots van mensen op genomen via verborgen camera's.
Zie bron.

Op de beelden zagen we hoe een stiepelzatte Stromae dinsdagavond Brussel op stelten zette door al brabbelend van links naar rechts te strompelen. Op een bepaald moment zat hij zo dicht bij de tramsporen aan de halte Louiza dat een vrouw de 28-jarige artiest moest overtuigen om zich te verplaatsen.

Nu de nieuwe videoclip van Stromae is gelanceerd, vallen alle puzzelstukjes natuurlijk netjes in mekaar. Via een verborgen camera werden de reacties van de omstaanders immers vastgelegd en aan elkaar geplakt. Ook de interventie van de politie wordt niet over het hoofd gezien. Zo vroegen drie agenten op een bepaald moment aan de zanger, die eigenlijk Paul Van Haver heet, "Gaat het wel? Of ben je een beetje moe? Zullen we je naar huis brengen?"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Aan het eind van de videoclip zelf staat ook dat het met verborgen camera is gedaan. Ze 4:46:
http://www.youtube.com/watch?v=S_xH7noaqTA&feature=kp In Nederland wordt Stromae op school regelmatig in de Franse les gebuikt. We zullen zien wat dit rolmodel voor gedrag gaat opleveren ;-) Grappig dat hij Paul van Haver heet. Wel minder exotisch natuurlijk.