wat is de prijs van reclame op de achterkant van een festivalticket?

reclame maken op de achterkant van een festivalticket, wat zijn de prijzen hiervan? Zoals Lowlands

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet te koop, hier worden andere festivals van dezelfde of partner organisaties op ge adverteerd.

Antwoorden (1)

Dit is per festival weer anders, omdat het ene festival bekender is dan de ander. Daarnaast is er een verschil door bezoekersgrootte, prijzen, locatie, grootte etc.