Is er een UK hardcore feest in engeland?

Ik wil met een vriend van me graag naar een UK hardcore feest. (het liefst bij newcastle) weet iemand of die daar zijn, en meer informatie hier van heeft ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Uiteraard zijn er ook in Engeland festivals (ook hardcore)

Kijk eens op de link die in de bron staat. Je kunt op de website ook zoeken op genre en naam.

Hopelijk heb je hier iets aan. Veel plezier alvast!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat niks van UK hardcore tussen helaas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
UK hardcore is het genre nu vat ik hem UK is namelijk ook United Kingdom > Engeland dus. En happy hardcore staat er ook niet tussen. Als die website inderdaad alle festivals aanbied dan hebben ze die festivals misschien wel niet. Hopelijk weet iemand anders meer over UK hardcore in Engeland