Ik zoek een zangeres...

Ik zoek een Zwitserse zangeres met de voornaam Lotte. Haar achternaam weet ik niet meer.
Ze is half Amerikaans en zingt vaak in het Engels. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 16 uur:
Een achternaam in de trant van: Hunger, Hönger?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag dan wel het antwoord zijn,ik heb het helaas niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer:(
capthavoc
14 jaar geleden
wat voor genre zingt ze ? maakt het iets gemakkelijker

Antwoorden (3)

Zou het kunnen zijn dat ze 'Charlotte' heet en uit Zweden komt?
http://www.youtube.com/watch?v=1TGd_htz5lE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een operazangeres is die ook in Amerika furore gemaakt heeft is het Lotte Lehmann.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar die is al wel een klein beetje dood
amc
14 jaar geleden
Nou zeg maar die is al versteend, weggevaagd, verstoft.
Er zijn veel mensen die opnames zoeken van stokoud overleden artiesten. Er staat niet bij de vraag of Lotte nog leeft toch? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je gelijk in.
Misschien Lotte Lenya? Zij is welisaar Oostenrijkse, maar ze emigreerde naar Amerika, zong daar ook in het engels