hoe oud moet je zijn om naar avicii te mogen?

ik ga op zaterdag 22 februari naar avicii in het ziggodoom in Amsterdam.

alleen ik ken mensen die met z'n zessen naar avicii gaan: 3 volwassenen en 3 kinderen van 12, 12 en 13. het lijkt me een beetje sneu als ze daar voor de deur staan en dat ze dan niet naar binnen mogen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16 jaar. Misschien wordt er een oogje dicht geknepen als er volwassenen bij zijn.
Amadea
10 jaar geleden
Vinden kinderen van 12 jaar Avicii dan al leuk? Het lijkt mij dat ze daar te jong voor zijn. Je kunt beter naar een musical gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is denk ik eerder een vooroordeel. Toen ik 12 was moest je me naar een musical slepen, nu zal je nog grover geweld moeten gebruiken(ik gok dat dat voor het gros van de mannen geldt). Ik neem aan dat de kennis van de vrager prima weet wat hun kinderen(?) leuk vinden. Hoe kan je nou te jong zijn voor bepaalde muziek? Er zijn ook kinderen die klassiek of jazz leuk vinden of musicals. Ik denk dat je eerder een 50-50 uitslag zou krijgen als je brugklassers mocht laten kiezen tussen een musical en een dance-artiest. Het zou eerder zo zijn dat een deel van de ouders hun kroost niet zo snel naar een optreden van dance-artiest zou laten gaan. Avicii is verder ontzettend radiovriendelijke dance, veel vocals etc.

Antwoorden (2)

Er geldt een adviesleeftijd van 16 jaar. Dit is echter juridisch gezien niet dwingend. Ik zou echter wel sterk overwegen of je het zou doen daar men in Nederland meestal niet zo scheutig zijn met een leeftijdsbeperkend advies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt maar ik wil graag weten of ze erin komen dat ze het echt zeker weten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker weten zul je niet
ja die komen gewoon binnen, nooit zo'n gedoe bij ziggodome