Waar haal je spannende achtergrond muziek vandaan? Bijvoorbeeld voor een spannend stukje in een film..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
10.1K

Antwoorden (3)

Ik doe het zo: een filmpje op youtube zetten en dan via audioruil een passend muziekje selecteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bijvoorbeeld: Scores downloaden/ kopen of soundtracks van een film, ook bekend met de afkorting OST.

Als je realplayer installeert kan je youtube films downloaden, dan kan je die converteren naar een audiofile bijv. wav. mp3. ook met realplayer, een ongekochte versie kan maximaal 5 films converten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk, als ik muziek nodig heb, vaak op deze website:
http://freeplaymusic.com/
Hier zijn liedjes gemaakt door personen die niet per sé bekend zijn en de liedjes zijn instrumenteel, dus zonder tekst. Op de website staan verschillende genres, en niet alleen spannende soorten muziekjes. Je hebt er eigenlijk bijna alles, en als je iets niet kan vinden, klik je gewoon op het rechthoekje onder "search by keyword" en dan typ je een genre/sleutelwoord!

Toegevoegd na 1 minuut:
(Die kan je gewoon downloaden en in een map opslaan als MP3 of WAV)