Hoe kan ik deze file downloaden als mp3?

Op deze site kon je een liedje downloaden, maar dat opende zich in een ander venster. Het is een file, maar ik kan hem niet downloaden. Ik wil het graag hebben om te luisteren, maar ik weet niet in welk(e) programma/site ik het kan downloaden. Je hebt wel programma's zoals ''youtube to mp3 converter'', maar dat werkt niet met deze link, want het is natuurlijk niet van youtube. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. misschien staat de afbeelding er niet bij want daar had ie problemen mee -.-

Toegevoegd na 17 seconden:
http://imgur.com/ywDRY9D hier een link naar de afbeelding

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Wellicht is er de mogelijkheid om het bestand te downloaden, door met je rechtermuisknop op de link te klikken en vervolgens "koppeling opslaan als" te selecteren.