Ik zoek een liedje, het gaat ongeveer zo: I wanna i love you. I wanna i lie in your arms. I wanna i love you. I wanna be lucky in your arms?

Ik weet het is heel slecht engels maar zo gaat het ongeveer, ik heb het liedje ongeveer 5 jaar geleden gehoord maar ik kan het echt niet meer vinden. Ik weet verder wel dat er een filmpje van Fantasy ... Bij gemaakt is. Ik geloof dat dat een film of een video spel is. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

"I wanna grow old with you" van Westlife.
Daarin staat de regel 'I wanna die lying in your arms' en dat zou wel eens bedoeld kunnen worden met jouw 'i wanna i lie in your arms'.
Amadea