is er bladmuziek verkrijgbaar waarin het intro staat van dukes of hazzard de serie voor de gitaar?

ik wil gitaarles nemen en dan de intro kunnen spelen van `good ol boys` van Waylon Jennings , daarvoor heb ik zo wie zo de bladmuziek nodig, en moet weten welk type gitaar er word bespeeld (foto uit intro) , en of hier lessen voor zijn, of komen er meer instrumenten aan te pas bij dit nummer?

Toegevoegd na 22 minuten:
2de poging om de foto erbij te doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik zou je aanraden jezelf even te leren online tabblatuur te lezen. Da's heel makkelijk te lezen en zo ongeveer alles is erin verkrijgbaar.

Google daarvoor gewoon op de titel van de song en 'tab' erachter.

Zie bron voor een tab van het liedje dat je zoekt.