hoe heet dat nummer waar in de videoclip een jonge is te zien die wordt gered van de dood en daardoor een tijdlijn boven hoofden ziet?

Een aantal jaar geleden zag ik op tv een videoclip waarin een jonge wordt gered van de dood ( hij werd bijna overreden ofzo?) en vanaf dat moment ziet hij tijdlijnen boven de hoofden van de mensen die hij ziet lopen. Op een gegeven moment is er een oude man/vrouw op een brancard liggen en de teller boven haar hoofd tikt vanaf 5 seconden terug naar 0 en bij 0 is ze overleden. Aan het eind van de videoclip redt de jonge iemand anders en ziet hij geen tijdlijnen meer.

Kan iemand mij vertellen welk nummer dit was??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
was dat ook niet een film?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee ik bedoel niet die film, dat was die film in time
Cryofiel
10 jaar geleden
Een jonge WAT? Een jonge man? Een jonge vrouw? Een jonge hond? Een jonge chimpansee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een jongen. Mannelijk geslacht.
Cryofiel
10 jaar geleden
Oké, en jonge jongen dus. Hou oud ongeveer?

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GEWELDIG !! bedankt !