hoe heet het radio programma uit de jaren 90 waar je geen ja, geen nee en geen uhm mocht zeggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3.9K

Antwoorden (3)

Zo'n radioprogramma was er volgens mij niet in de jaren 90, wel was er 'geen ja geen nee" op de radio in de jaren 70. In de jaren 90 was er wel een t.v. programma met dezelfde concept op de belgische tv, dat heette 'zeg eens euh'.

Toegevoegd na 3 minuten:
HETzelfde concept :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het radioprogramma weeshuis van de hits (1981 t/m 1991, Radio 3) zat het spelletje "Zeg 's euh" waar luisteraars aan mee konden doen.

Het motto was: "Vijf seconden stil zijn is fataal en euh zeggen helemaal."

Bedoel je die misschien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij een programma van Peter van Bruggen van de KRO. Dus of "het weeshuis van de hits" of "the breakfast club".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het programma heette simpelweg '''geen ja, geen nee'' en werd op de zondag verzorgd door Ellis Berger.