Begin van de 80 er jaren was er een liedje , a room with a vieuw . Ik weet niet meer wie dat speelden maar vond het erg mooi. Wat was dat?

13 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Dit is ie,bedankt!Leuk met dat clipje erbij!
flyingcrow
13 jaar geleden
jammer ook voor dovr dat ik nog niet mag plussen

Andere antwoorden (6)

Op wiki vond ik verschillende songs en albums met die titel. Misschien zit diegene die jij zoekt er tussen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Room_with_a_View
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar op deze site http://en.wikipedia.org/wiki/Room_with_a_View

Toegevoegd na 13 seconden:
Ok dat was tegelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je deze misschien van Death Angel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het liedje werd gezongen door Death Angel. De naam a room with a vieuw komt trouwens van een bekende film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bedoel je "Picture this" van Blondie. Daarin zingen ze: All I want is a room with a view.
Amadea