Bestaat er een site waar je uitgebreide muziek reviews kan vinden?

Er bestaat een site genaamd Musicmeter, maar ik vraag me af of er ook een soort vergelijkbare site is in het Nederlands waar je info kan vinden over songs, zoals bijvoorbeeld info, reviews, etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (2)

Recensies van nieuwe cd's worden verzameld op http://www.muziekwereld.com/

Je kunt goede reviews vinden op de Vlaamse site van de Humo http://www.humo.be/cd-reviews

Verder is het vooral per genre te vinden, dus informatie over nieuwe compact discs met onder andere Country, Jazz, Folk, en Klassiek. Dus hangt het ervan af in welke muzieksoort jij geïnteresseerd bent welke site je daar het beste voor kunt gebruiken.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk geen albums, maar losse nummers
Amadea
10 jaar geleden
Dan kan je veel beter googelen op de titels van die losse nummers waar jij een recensie over wilt lezen. Het lijkt mij onmogelijk om die allemaal te verzamelen op één website...
Ga gewoon naar Metacritic.com. De laatste nieuwe albums en songs worden gereviewd en al deze reviews worden verzameld, zodat je een goed overzicht hebt, en kunt klikken op elk afzonderlijke review.