Is er een app waar ik mijn eigen radio station kan maken? En dat je deze dan online kan luisteren?

Is er een iphone app/ internetseite waar je je eigen radio station kan maken en dan deze via dezelfde app of / site kan luisteren? Het liefst gratis.
Gewoon met muziek maar ook dat je zelf kan praten en dat soort dingen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Het beste antwoord

Je kan in ieder geval online je eigen radio uitzenden, via een app raad ik je, als het mogelijk is, niet aan omdat het via de computer een stuk makkelijker zal zijn.

Er is een heel stappenplan gemaakt voor het uitzenden van radio. Die kan je hier vinden: http://plazilla.com/geheel-gratis-je-radiostation-beginnen-op-internet