Hoe heet dat liedje bij mtv voor gamekings?

Het ging ongeveer zo... " How we won" ofzo ik kon de text niet verstaan..

Toegevoegd na 53 seconden:
De tekst wordt de hele tijd herhaalt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

ik denk dat jij Nero - Me and You bedoeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De tekst die daar constant in te horen is luidt: "Are you ready?". Hoe kom je er dan bij dat dit "How we won" zou kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat iemand dat verkeerd herinnert en het wel de theme van game kings is.. tis een suggestie, als t niet juist is horen we dat vanzelf van de vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is hem helaas niet :( Wel bedankt!!!