Welke artiest heeft de meeste albums uitgebracht aller tijde?

Denk aan: live albums, singles, studio albums en platen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
6.4K

Het beste antwoord

Frank Zappa komt op 113, een van de meest productieve muzikanten.

"Studio albums 79
Compilation albums 15
Miscellaneous 19"

Toegevoegd na 54 minuten:
waarom plussen en minnen als het antwoord nog niet vast staat: Oscar perterson 200+ abums.

Peterson, renowned for his lightning speed and dexterity at the keyboard, made more than 200 albums and won seven Grammy Awards, including a lifetime achievement honor in 1997. He also won more Downbeat magazine popularity polls than any other pianist.

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601082&sid=aGaJTGxoctCQ&refer=canada
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk, dat Elvis Presley daar een hele goede kans op maakt, gevolgd door Frank Sinatra.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was de Australische artiest "Slim Dusty" met 109 albums.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord is al eerder gegeven maar ik denk dat het Elvis Presley is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat te denken van Buckethead!
309 solo studio albums
1 live album
4 special releases
1 extended play
5 demo tapes
74 projecten met andere bands
IN HET TOTAAL BETROKKEN BIJ 479 ALBUM OPNAMES INCLUSIEF DIE VAN HEMZELF!!!
Dan staan die andere jongens een beetje in hun hemd.....