Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Artiesten heb je zoals Little Richard met de zelfde passie en soul en heerlijke rock&roll?

Toegevoegd na 1 uur:
UPDATE: site met de gelijke artiesten uit jaren 50

http://www.last.fm/music/Little+Richard/+similar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat dacht je van Chuck Berry (1926!!!) met Johhny B Goode?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kon uit je vraag niet opmaken of je hedendaagse artiesten bedoelde, of jaren-50 artiesten, vandaar dat ik de enige nog levende jaren-50 artiest heb opgevoerd! Maar in 1e instantie moest ik meteen aan Jackie Wilson met Reet Petite denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad een goede site!

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien zou je de nummer op kunnen zoeken, van zijn auditietijd, Daar zitten vast artietsten, die jij goed vind,
In nl heb je rene schuman!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sympathieke reactie hoor! Ik veronderstelde aan de hand van het eerder gegeven antwoord dat er een nl artiest werd gezocht.
Natuurlijk the king; Elvis Presley, maar ook Jerry-Lee Lewis, the Blues Brothers etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
James Brown was een Amerikaanse zanger. Hij was een van de belangrijkste muzikanten van de 20e eeuw en had een belangrijke invloed op de ontwikkeling van gospel en rhythm and blues in soul en funk. Zijn bijnaam was de "Godfather of Soul"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding